Dutch Fashion Girl

Fashion, but less materialism and more life-loving!

PANTALON MOMENTS

Leave a comment

 photo corporate01_zpsyfe2y7vh.jpg
 photo corporate02_zps9dkoi4bp.jpg
 photo corporate03_zpsecfka1dq.jpg

Pantalon – Zara | t-shirt – Zara | leather jacket – local store | sunnies – MiuMiu

Deze pantalon heeft super lang op mijn wishlist gestaan en uiteindelijk scoorde ik hem in de sale! Dat voelt toch zo ongelooflijk goed. Sowieso is er momenteel heerlijk veel sale, en ik ben vooral fan van die van de Mango. Ik heb die winkel echt herontdekt. In de tussentijd heb ik veel gewerkt aan mijn nieuwe platform, Girl Almighty. Vandaar ook mijn afwezigheid hier. Hoe dan ook, ik heb het gevoel dat het goede dingen gaat brengen, ik houd ervan om me op een nieuw avontuur te storten. Niemand is ooit succesvol geworden van hetzelfde steeds maar weer opnieuw doen zonder iets te veranderen. Nee, je moet soms uit je routine en comfort zone stappen om het leven te leiden dat je nog nooit hebt geleefd, er zal niets nieuws komen van de dingen die je altijd al hebt gedaan.

Verder heb ik ook echt genoten van het prachtige weer van de afgelopen weken. Ik heb veel op het balkon in de zon gezeten en gewerkt. Zo motiverend! Helaas is het weer gedaan met het prachtige weer en is het momenteel weer vreselijk deprimerend. Zorgt ervoor dat ik het liefst onder de dekens in bed zou kruipen om niets te doen. Dit soort regenachtige dagen, vooral in de zomer, maken me echt minder productief.. 😦

English/ These trousers have been on my wishlist for so long and I managed to score them on sale! Such a great feeling. I love all the sale that is going on right now, especially Mango is my favourite! I’ve definitely re-discovered that store recently. Have been working a lot on my new platform, Girl Almighty, lately. Hence the absence here. However, I believe good things will come from it, I love to be focused on a new adventure. No-one ever got successful from doing the same thing over and over. No, you have to step outside your routine and comfort zone to live the life you never lived before, no new things will come from doing what you’ve always done.

I super much enjoyed the wonderful weather of the past weeks. Been sitting and working in the sun, it is just sΓ³ motivating. Unfortunately, right now we’re back to horrible and depressing weather. Makes me wanna curl up in bed and do nothing. I am definitely less productive on rainy days, especially when they’re in summer.. 😦

Author: Marle

Msc Strategic Management student at Erasmus University Rotterdam. Blogger at dutchfashiongirl.com, passionate about food, fashion, perfume, books..

Leave a Reply

