Dutch Fashion Girl

Fashion, but less materialism and more life-loving!

BUGS & A WALL

1 Comment

 photo newlook1_zpso4dazb6o.jpg
 photo newlook2_zps84ahhim8.jpg
 photo newlook4_zpsdcznrvz5.jpg
 photo newlook3_zpsfn4kitwy.jpg

Everything: Zara

Ah, een klassieke all-Zara outfit. De tas vond ik in Verona, Italië en werd er direct verliefd op. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de broek, die perfect aansluit bij mijn huidige stijl en de kant die ik een beetje op wil de komende tijd qua looks. Het weekend is enorm chill tot nu toe; gisteren ben ik naar de Ace & Tate winkel in Rotterdam geweest om een bril te bestellen. Uiteindelijk heb ik voor één met een transparant frame gekozen, super hip momenteel maar het stond ook het beste bij mijn gezicht. Ik vind hun designs geweldig en het allerbeste is nog wel dat ze ook nog eens heel betaalbaar zijn. (niet gesponsord, overigens ;)) Gisteravond hebben we Now You See Me 2 gekeken en vanochtend hebben we doorgebracht met Youtube en koffie in bed. Ik ben van plan om vandaag heel de dag aan Girl Almighty te werken, het is zó lastig om het te combineren met een full-time baan! Ik denk dat alle medebloggers weten waar ik het over heb…

English/ A classic all-Zara outfit. Found the bag in Verona, Italy and fell in love with it immediately. Same goes for the pants, I really think they suit my current style perfectly and mark the way I want to transform my style to right now. This weekend is quite chill; went to the Ace & Tate store yesterday to order glasses. I finally chose a pair with a clear frame, totally ‘hot’ right now but it also suited my face the best. I really love their designs, and the best thing is that they are super affordable as well. (not sponsored, by the way ;)) In the evening, we watched Now You See Me 2, and this morning we spent drinking coffee & watching Youtube in bed. Right now, I plan to spend the day working on Girl Almighty, since it’s so difficult to combine it with a full time job! I think all fellow bloggers know what I’m talking about… 

Author: Marle

Msc Strategic Management student at Erasmus University Rotterdam. Blogger at dutchfashiongirl.com, passionate about food, fashion, perfume, books..

One thought on “BUGS & A WALL

  1. Mooie top. Succes met je blog en het combineren met je baan! En blog alleen al is een hele klus! 🙂

Leave a Reply

